La passarel·la virtual 2021 ha sigut un èxit rotund. Les dades així ho demostren però la satisfacció dels seus participants és una mostra molt més evident.
La simplicitat de la logística dels participants (només han hagut de seleccionar els productes), la gran col·laboració de tots els models, dues divertides hores de gravació i un treball d’edició increïble han donat uns resultats impressionants.
S’han realitzat 18 vídeos curts fent sinèrgia entre comerços i serveis, i fomentant el comerç en xarxa. Vídeos creatius i innovadors que han agradat a tots.
Com a xifres específiques de l’impacte de la Passarel·la a les xarxes socials podem afirmar que a Facebook les publicacions han arribat a un total de 18.981 persones, amb una interacció de 1.496. L’abast de les publicacions s’ha vist incrementat un 878%, la interacció amb les publicacions un 2.424% i les visualitzacions dels vídeos un 18.897%.
L’impacte a Instagram ha estat de 32.225 visualitzacions, 1.793 m’agrada i 198 comentaris.
Des de l’Agrupació donem les gràcies a tots els participants que han fet possible viure l’experiència de la Passarel·la més innovadora que mai s’havia fet i a tots aquells que han compartit i han donat suport a la campanya.